Leverans

 

Svar på vanliga frågor

  • All leverans sker via mail, inga koder skickas med post som standard.
  • Vill du att vi skickar din kod eller presentkort med posten, var vänlig ange detta vid din beställning.
  • OBS!! Kontrollera att du angivit rätt IMEI-nummer. Ange alltid det IMEI-nummer som står i telefonen, ej på kartongen eller kvittot. Detta p.g.a. telefonen kan ha varit utbytt vid t.ex service eller andra garanti-ärenden.
  • Om du är osäker hur du hittar IMEI-numret se här: Apple support Såhär hittar du IMEI-nummer på din iPhone
  • De flesta upplåsningarna tar mellan 2-3 dagar, men ibland kan det ta längre. Vi ber om överseende om detta då vi ej kan påverka upplåsningstiderna. 
  • Så fort telefonen är upplåst så mailar vi instruktionerna till dig om hur du går tillväga för att aktivera upplåsningen.
  • Vi kan tyvärr inte svara på NÄR telefonen blir upplåst, då det endast är operatören som hanterar upplåsningarna.